Wednesday, March 22, 2017

Cara Cara Pelaburan Forex

Salam, selamat datang ke blog teknik Forex Etoro. Dalam blog ni, saya akan kongsikan serba sedikit tutoriel dan conseils untuk melabur duit lebihan gaji anda dengan selamat dan mendapat pulangan keuntungan yang banyak dalam masa yang singkat. Saya pasti, masih ramai yang belum tahu caranya. Persoalan yang harus et a tanya adalah, bagaimana orang-orang kaya seperti Warren Buffett boleh menjadi kaya Apa rahsia kekayaan mereka Jawapannya, mereka melabur wang mereka untuk menjana keuntungan yang berlipat kali ganda. Itu lah konsep yang dimaksudkan dengan yang kaya bertambah-tambah kaya. Kerana manusia kebiasaan yang berpendapatan sederhana seperti kita semu, seringkali menolak pilihan untuk menyimpan dan melabur. Saya memang minat dalam bab pélaburan ni, sebab biasanya saya memang susah nak menyimpan. Duit lebihan gaji saya habis saya buat beli makanan, gadget, dan sebagainya. Jadi, ada baiknya, saya, simpan, dan melabur, untuk, masse, depan, saya. Saya ada juga cuba menyimpan dalam ASB, tapi pulangannya rendah sangat. Kalau nak gandakan duit permulaan tut, makan masa berpuluh tahun. Saya tak kata ASB tak bagus, cuma lambat nampak hasilnya. Saya pun mula mencari info, dan cara-cara untuk saya laburkan duit lebihan pendapatan saya ni. Saya belajar serba sedikit tentang pasaran saham (marché boursier) dan tukaran matawang (Forex). Tapi selepas boisson bulan saya mencuba, dire rasa cara pelaburan macam ni tak sesuai untuk saya. Ini sebabnya: Bosan. Fasa awal untuk mempelajari selok belok pelaburan saham dan matawang (forex) ni memerlukan komitmen dan joura fokus yang tinggi. Dan, memandangkan données-données de graf semuanya dalam komputer, saya terpaksa menghadap komputer seharian. Stress. Ya, pelaburan saham dan matawang boleh mendatangkan stress jika tak kena gayanya. Lebih-lebih lagi dalam bab pengurusan risiko dan kewangan (Gestion des risques de Money amp). Bukan boleh principal hentam saja, setiap langkah dan keputusan yang kita kena ambil, perlu disertakan dengan kira-kira dan analyse bagi mengelakkan kerugian. Tak lama selepa saya belajar tu, saya terjumpa satu peluang pélabouran yang sangat unik. Saya belum pernah dengar lagi konsep yang sama sebelum ni. EToro namanya. EToro merupakan sebuah laman ssial yang mengumpulkan ribuan pelabur dan pro-commerçant di bawah satu plate-forme. Apa yang menarik dengan eToro, et un mampu menjana keuntungan tanpa perlu bersusah payah commerce sendiri. Ya, saya tak tipu. Anda boleh daftar percuma dan tengok sendiri di sini. Anda juga boleh baca artikel yang saya tulis dalam blog ni, untuk pelajari asas dan tahu lebih lanjut mengenai etoro sebelum mula melabur. Selamat membaca, dan semoga berjayaSaya baru diperkenalkan dengan satu lagi programme yang kawan saya kata bagus kalu nak non annoncé banyak dan senang buat duit iaitu aplikasi duit. Adakah aplikasi buat duit ni tipuskimpenipuskim cepat kaya yang pasti ni bukan bentouk pelaburan cepat kaya. Betul ke tidak aplikasi duit ni boleh buat duit dengan cara mudah itu saya tak dapat nak jawab. Tapi mengikut ahli yang dah joindre aplikasi duit ni kata diorang memang dapat duit. Donc kalau u alls nak tahu lebih lanjut peluang buat duit web resmi aplikasiduit Link Site Web Lain Feedjit Flag Counter Total Pageviews Votre adresse IP Recherche Ce Blog Lister Lee Google Suiveurs Posts populaires Salam semua. Saya nak partager satu lagi peluang buat duit yang amat mudah. Iaitu dari kongsimakan. Betul ke programme ni menjalankan réel b. Salam semua. Saya nak ulas sikit berkenaan dengan satu lagi pelaburan yang scam atau jeu de mots skim cepat kaya. Dengan nama lain nya skim peni. Salam salamhtera. Buat duit tanpa menaja melalui komuniti ikhlas komunitikhlas 1. Ada terjumpa iklan Buat duit tanpa menaja m. Berikut adalah senarai penipuscammer en ligne de la Malaisie. Kebiasaan merci ni beroperasi melalui Facebook. Diharap dalam entri ni para pengg. Adakah pelaburan highwaygroup2u penipu Programme de bêtises macam ni bukan programme penipu Buat duit mudah dari Pelaburan160Highwa. Kami adalah agent perkhidmatan pinjaman banque dan koperasi.160 Kepada sesiapa yang ingin membuat pinjaman banque atau koperasi sila hubungi. Baiduri4u Ada la seorang sahabat tu memperkenalkan programme baiduri4u ini.160 Nampak menarik juga plan bisnes diorang ni.160 Keunt. Berikut adalah rahsiacara menggandakan wang menggunakan kaedah Intérêt composé Kita sering kali didedahkan dengan pelbagai kisah. Memang programme ni scam. Tolong jgn rejoindre programme macam ni ya. PROGRAMME SCAMPENIPU DE LA MALAISIE. PROGRAMME JANGAN SERTAI MACAM NI. Sa. Salam semua. 1. Nak ulas sikit pasal buat duit dari syarikat Classic Worldwide Corporation (CWC) ARBA. Syarikat ni terletak di Sg Petan.


No comments:

Post a Comment